middle-bg (1)בב.jpg
Cortney-White-09923.jpeg

ככל שעולם טכנולוגיות הספורט הופך למתקדם יותר, למשתמשים יש גישה למידע ששימש בעבר רק ספורטאים מובחרים. חלפו הימים של "הלוואי והייתה לי גישה לכלים שהמקצוענים משתמשים בהם". כלים אלה הופכים זמינים יותר לכולם ולכן הבנתם הפכה לשלב הבא.

 מאמר זה ידון כיצד לפתח נתונים משמעותיים ולעזור לספק תובנות לגבי האימון והפיזיולוגיה שלך.

 

בעוד ספורטאים או מאמנים יכולים לפרש נתונים בצורה שונה, בסופו של דבר זה מסתכם בנתונים שיש לנו. ספורטאים רבים מצפים מהמחשב לדעת הכול במחשבה שאם הספורטאים טובים בעולם משתמשים בו, אז בטח הטכנולוגיה תעזור. הטכנולוגיה תהיה טובה רק אם נשקיע מאמץ בעצמנו. לכל חברה יכול להיות האלגוריתם הטוב ביותר בעולם, אך הספורטאי צריך להשקיע עבודה משמעותית.

 

מנבא מרוץ

אחד משיאי הטכנולוגיה החדשה הוא היכולת לחזות את זמן הסיום של הרצים. ב- COROS יש לנו את מנבא עבור ריצה של  5, 10, חצי מרתון ומרתון. זוהי תכונה מצוינת ועוזרת לספורטאים לשמור על הקצב ביום המירוץ. עם זאת, ראינו פעמים רבות שבהן ספורטאי ייצא לריצת טמפו ארוכה ותחזית המרתון שלו יורדת ב -30 דקות. בזמן שהטכנולוגיה והאלגוריתם פעלו כראוי, הספורטאי סוף סוף נתן לטכנולוגיה את הנתונים הדרושה לה. ספורטאים צריכים לשאוף להתאמן במיוחד למטרה שהם מקווים להשיג. הם צריכים גם לדעת שאם אתה לא מתאמן באופן ספציפי, מנבא המרוץ עשוי להיות לא מדויק.

מעקב אחר עומס האימונים שלך

נתון כמות עומס האימונים הוא בין השיפורים הגדולים ביותר במדעי הספורט במהלך 25 ​​השנים האחרונות. זה צריך להיות הבסיס שעליו מתקבלות כל ההחלטות האחרות. בשל חשיבותו, חשוב שספורטאים יקבעו את סף הריצה כראוי. אם אתה מתאים אישית את סף הדופק או את סף הקצב שלך, עליך לדעת מדוע. אתה גם צריך להבין שזה ישפיע על עומסי האימון שלך ויהפוך אותם לרלוונטיים רק לעצמך. למרות שמדובר במאפיין של פלטפורמה הניתנת להתאמה אישית, יש לעשות זאת רק מתוך הבנה מה היא תעשה לנתונים הכוללים. לספורטאים המעוניינים להשוות נתונים מול אחרים, ודאו שסף הריצה שלכם מוגדרים כהלכה. עבור משתמשי COROS, רוצו בעוצמות שונות בשביל לאפשר לאלגוריתם שלנו לחשב במדויק את הסף שלך. פעולה זו תיצור תמונת מצב מדויקת יותר של המקום בו נמצא הכושר שלך.

 

סף חומצת חלב/VO2/יכולת אנאירובית

אם אתה רוצה משוב ספציפי מטכנולוגיית הספורט שלך, עליך לספק קלט ספציפי. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לבדוק את רמת הכושר שלך בטווחים ספציפיים. האם אתם מחפשים את סף חומצת חלב? ה- VO2 שלך? האם אתה מחפש לראות מהי היכולת האנאירובית שלך? לך לבדוק את זה. אמנם אינך צריך לבדוק כל הזמן, אך זו הדרך הטובה ביותר לתת לאלגוריתם את מה שהוא צריך. הוא גם יספק לך את המספר האמיתי הקשור לתפוקות פיזיולוגיות אלה. זה ינחה אותך באימון שלך ויבטיח שהטווחים שלך מוגדרים כראוי.

סיכום

בסך הכול ישנם כלים רבים בהם ספורטאים יכולים להשתמש. לאחר שקיבלת גישה למערכות חדשות אלה, המטרה הבאה היא להבין אותן. מה הם מנסים להגיד לך, וכיצד הם יכולים לתת לך מידע מדויק. בסופו של דבר, זה יסתכם בכך שהספורטאי יספק למערכות אלו נתונים שימושיים. אם אתה מחפש את קצב ה -5k שלך, עליך לרוץ כמה אימוני סף. אם אתה מחפש את קצב החיזוי שלך במרתון, עליך לרוץ ריצות ארוכות. הכנסת נתונים בעלי משמעות שווה לנתונים לקבלת נתונים משמעותיים. קחו זמן להבין את מערכות הנתונים ולמקסם את עצמך בעזרת הטכנולוגיה.

משלוח חינם ברכישה מעל 199 ש"ח