top of page
middle-bg (1)בב.jpg

קבלת שירות אחריות

מוצרי COROS מיוצרים בסטנדרטים באיכות הגבוהה ביותר . עם זאת, בהתרחשות נדירה ובמידה ויש פגם באיכות אנו עומדים מאחורי המוצרים שלנו. השעונים של COROS כוללים אחריות לשנתיים ממועד הרכישה. אביזרים מכוסים באחריות של 90 יום.

אם תיתקל בבעיה במוצר שלך כתוצאה מליקוי בייצור, COROS תסייע להחליף את המוצר שלך או לתקן את הבעיה.

פשוט פנה אלינו באמצעות הטלפון או הדואר האלקטרוני כדי שנוכל לסייע ולהעניק את הסיוע הנדרש.

החזרות 

COROS מאפשרת החזר כספי עד 14 ימי עסקים לפי החוק. לא ניתן לקבל החזר עבור מוצר משומש יש להשיב את המוצר באריזתו המקורית ובמצבו המקורי. COROS לא מכסה את עלויות המשלוח עבור מוצרים המוחזרים. האישור אורך עד חמישה ימי עסקים עד שההחזר יופיע בחשבון הבנק שלך. עלויות משלוח מקוריות אינם ניתנות להחזרה.

החלפה/זיכוי תינתן עד 14 ימי עסקים.

מוצר שנפתח לא ניתן להחזיר/להחליף.

אחריות

COROS Wearables Inc. ("COROS") מתחייבת כי המוצר (שהוגדר להלן) שיימסר להלן לרוכש המקורי ("הקונה המקורי") מ- COROS.CO.IL או למפיץ מורשה של COROSISRAEL ( "משווק מורשה") ואשר נמצא ללא פגמים חומריים וביצועים המשפיעים לרעה על ביצועי המוצר בשימוש רגיל, בהתאם לתנאים המפורטים להלן. אחריות מוגבלת זו תקפה רק עבור הרוכש המקורי, אינה ניתנת להעברה ואינה כוללת מוצרים או מוצרים משומשים שלא נרכשו מ- COROS.co.IL או למשווק מורשה.

מוצרים מכוסים ואורך אחריות

למטרות אחריות זו, "מוצרים" ו- "מוצר" פירושם הם מוצרים נפרדים של COROS כמתואר להלן בקידומת הבאה:

2) שעוני מולטיספורט

א. COROS PACE (WPACE-)

ב. COROS APEX (WAPX / WAPXs-)

ג. COROS VERTIX (WVTX-)

3) אביזרים

א. שלטים, התקן, רצועות שעונים ופריטים אחרים שהם לא קסדות ושעונים של COROS

תקופת אחריות מוגבלת

אורך האחריות מוגבל לשנתיים מיום הרכישה המקורי לכל המוצרים פרט לאביזרים. על אביזרים תינתן אחריות של 90 יום.

שום דבר בהוראות או במידע על המוצר לא יתפרש ללקיחת אחריות מפורשת מכל סוג שהוא ביחס למוצרים. אף סוכן, עובד, עוסק, נציג או משווק אינו מורשה לשנות או להרחיב אחריות מוגבלת זו או להגיש מצגות או טענות מחייבים, בין אם בפרסום, במצגות או בכל דרך אחרת, מטעם COROS לגבי המוצרים או אחריות מוגבלת זו.

שום דבר באחריות מוגבלת זו אינו משפיע על זכויות סטטוטוריות כלשהן של צרכנים שלא ניתן לוותר עליהם או להגביל אותם בחוזה. אחריות מוגבלת זו מעניקה לך זכויות משפטיות ספציפיות, וייתכן שיש לך זכויות אחרות המשתנות ממדינה למדינה או ממחוז למחוז.

אם חלק כלשהו מהאחריות המוגבלת הזו מוגדר כבלתי חוקי או בלתי ניתן לאכיפה, אי חוקיות או אי-כפייה חלקית כאמור לא ישפיעו על אכיפת יתרת האחריות המוגבלת.

 

  • מה שאינו מכוסה באחריות מוגבלת זו חל רק על מוצרים המשמשים בהתאם לאחריות מוגבלת זו ולתיעוד המפורסם של COROS, ואינה מכסה:

  • מוצרים שנפגמו מחוץ לשימוש המפעל ו / או שאינם במצב מפעל.

  • מוצרים עם שינוי למספר הסידורי ו / או תווי זיהוי מפעל, בין אם הוסרו, הועברו, זויפו, הוסרו, נפגמו, שונו או הופכו בלתי קריאים.

  • נזקים לגוף המוצר בין אם חתוכים, שרוטים, מעוותים, כפופים, סדוקים, שקועים או שבורים.

  • כל נזק לרכיבים, לחומרה ו / או להרכב של המוצרים כולל נזק שנגרם כתוצאה מהזנחה, התעללות, תאונות, שימוש לרעה או לחץ פיזי, חשמלי או אלקטרומכני חריג.

  • כל חומרה, רכיבים ו / או מכלולים שחסרים במוצר חסרים.

נזקים קוסמטיים הנחשבים מחוץ לשימוש סביר הנגרמים כתוצאה משריטות עמוקות, חתכים, סדקים, שקעים, שינוי צבע, הזנחה, נשירה או תקלת המוצר.

מוצרים שנחשפים לנוזל, לשאריות נוזליות או לסביבות לחות מוגזמות וכתוצאה מכך חלודה, לחות, רטיבות, כתמים, קורוזיה או נשפכות נוזלים על רכיבים, חומרה או אלקטרוניקה. כוויות או התלקחות ברכיבים כתוצאה מתאונה או שפיכה של נוזלים.

שימוש ישיר בצבע, השארת אספקת החשמל בשמן, שימוש בדבקים על כל חלק במוצר, שימוש בהלחמה למוצר, אלקטרוניקה ו / או שינוי רכיב.

חשיפה לשאריות זפת סיגריות, רטיבות, חול, לכלוך או פסולת מוגזמת.

מוצרים שלא עובדים עקב תאונה, התנגשות עם חפץ או כלי, שימוש בכוח מופרז, הזנחה, חשיפה לאש או לחום לא תקין, הצפות, לכלוך, סופות רוח, ברקים, רעידות אדמה, תנאי מזג אוויר מוגזמים, כוח עליון, גניבה, נתיכים מנופחים, שימוש לא נכון בכל מקור חשמלי או מעגלי חשמל עמוסים מדי.

פגמים או נזקים הנובעים משימוש במוצר עם צד שלישי בשילוב או חיבור עם אביזרים, מוצרים, תוכנה או ציוד היקפי משני שלא הועלה לשימוש עם או לאישור המוצר על ידי COROS.

ליקויים או נזקים הנובעים מבדיקות, הפעלה, תחזוקה, התקנה, שירות או התאמה לא תקינים שלא הונפקו או אושרו על ידי COROS.

שימוש באריזות משלוח לא מספקות או שימוש בחומרי אריזה לא מספקים, וכתוצאה מכך נזקים למוצר במהלך המעבר עם שליח המשלוח של הרוכש המקורי או יד שנייה.

מוצרים שנרכשו ממשווקים או סוחרים לא מורשים, הכוללים ללא הגבלה מקומות שוק מקוונים כמו eBay אמזון  ואתרי מכירה פומבית מקוונת ו / או אתרי שוק אחרים. אם אינך בטוח אם משווק הוא משווק מורשה, אנא צור קשר עם COROS לקבלת אישור.

למעט כמפורט במפורש להלן, האפשרות היחידה שלך למוצר פגום תהיה תיקון או החלפה של מוצר פגום כזה בהתאם לתנאים וההגבלות של אחריות מוגבלת זו.

עבור מוצרים שלא נרכשו באתר, תביעות החזר, אם קיימות, כפופות למדיניות ההחזר של המשווק המורשה ויש לטפל בהן באמצעות מדיניות ההחזר המקורית של המשווק המורשה. COROS לא תכבד שום החזר כספי שיוצע באמצעות משווקים מורשים.

COROS לא מכסה את עלויות המשלוח עבור מוצרים המוחזרים.

כדי לקבל שירות במסגרת אחריות מוגבלת זו, עליך ליצור קשר עם COROS כדי לקבל מספר אישור להחזרת סחורה ("RMA") לפני שתחזיר את המוצר ל- COROS בהתאם לתהליך COROS RMA. אנא צרו קשר עם התמיכה הטכנית של COROS 

החלפת אחריות למוצר

COROS שומרת לעצמה את הזכות לאמת את תוקף האחריות שלך ואת בקשתך לשירות אחריות.

COROS שומרת לעצמה את הזכות לחשב את דמי המשלוח ודמי השירות עבור כל מוצר , פגום או שיוחזר ל- COROS ודורש תיקון או החלפה או שאינו מכוסה תחת אחריות מוגבלת זו. דמי השירות משתנים על פי החומר בפועל ועלות העבודה הנחוצה באופן סביר כדי להחליף חלקים ששונו או להחזיר למצבם המקורי של היצרן.

מוצרים שנשלחו ל- RMA יתוקנו ויוחזרו או יוחלפו במוצר שנבדק ביסודיות ובעל ביצועים שווים או יותר.

אחריות מוגבלת זו של COROS מתחילה מהמועד בו נרכש המוצר במקור, כפי שאומתה על ידי הוכחת רכישה שהוענקה ו / או אושרה על ידי משווק מורשה.

כל המוצרים המוחזרים לרוכשים מקוריים או לרוכשים יד שנייה ממחלקת RMA של COROS הם מוצרים שנבדקו ביסודיות. חלקי חילוף ו / או מוצרים עשויים לכלול חלקים או מוצרים חדשים ומשופצים ומחויבים רק עד תום תקופת האחריות המקורית. חלקים חלופיים ו / או מוצרים יעמדו בסטנדרט הביצועים והאמינות של מוצר חדש או חלק מאותו דגם, עם זאת, מוצרים ו / או חלקים כאלה עשויים להיות עם שריטות קטנות, שקעים קטנים, פגמים קוסמטיים אחרים או שימוש בולט.

אם יש צורך ב- RMA תוך 30 יום ממועד הרכישה המקורי של מוצר חדש בתיבה, החלפת OEM חדשה בתיבה תישלח אל הרוכש המקורי בתמורה, בכפוף לזמינות.

משלוח ל- COROS לאחריות

משלוח החלפת אחריות

COROS תשלח לכתובת שאושרה ברגע אישור ה- RMA שלך.

אם אין אפשרות למסור את החלפת האחריות שלך מכיוון שהכתובת אינה תקפה או שהמסירה לא מתבצעת מחוסר גישה, ללא כתובת ידועה, מכשולי אבטחה או אזורים מגודרים, הלקוח יהיה אחראי לדמי הפניה או למשלוח מחדש אשר ישתנו תלוי באזור שלך. עליך ליצור קשר עם COROS לפני המשלוח לקבלת עזרה בהימנעות מחיוב זה. COROS אינה אחראית לחבילות המועברות לכתובת מיושנת.

אם המוצר יוחזר ל- COROS עקב אי מסירה, תהיה אחראי לשלם עבור כל דמי משלוח נוספים בגין משלוח מחדש. COROS מעודדת אותך לבדוק את כתובת המשלוח שלך לפני שתגיש כל בקשת RMA.

כל תחליפי RMA יציינו "החלפת אחריות" על החבילה כדי לסייע בהימנעות מיסים, חובות ו / או דמי תיווך באמצעות מכס או אחרת. 

דואר אינו מומלץ למשלוח של מוצר כלשהו של COROS. אם החבילה שלך מתקבלת עם נזק פיזי, לא ניתן לטפל בתביעה עקב מגבלות שירותי הדואר, והחבילה תוחזר לשולח ללא אפשרויות חלופיות.

אנו שומרים לעצמנו את הזכות לעדכן אחריות מוגבלת זו

יש לנו את האפשרות ונמשיך לבצע שינויים במדיניות לאורך הזמן. הקפד לקרוא מסמך זה בזהירות ובדוק אם קיימים עדכונים. COROS שומרת לעצמה את הזכות לשנות מדיניות זו ללא הודעה מוקדמת. עדכון אחרון 29 באוגוסט 2018

coros-logo-small.png

משלוח חינם ברכישה מעל 199 ש"ח

bottom of page